Тенденции в рекламните материали и текстилната реклама през 2021

Запознаването с актуалните тенденции в областта на текстилната реклама е трудна, но не и неизпълнима задача. Трудността се появява тогава, когато се налага да избираме типа облекло, на което да заложим в кампанията си. Особеност на промоционално облекло е, че стиловете там непрекъснато се променят. Те трябва да бъдат адаптирани и спрямо всички рекламни материали, които ще бъдат използвани за брандинг. Много често това, което е особено актуално тази година, в следващата вече не е на мода. В тази връзка, за да извлече максимума от своята инвестиция, бизнесът следва да бъде наясно какво се харесва от потребителя. Ето защо тук подбрахме ключовите тенденции в промоционалното облекло за 2021 година.

Тенденции в рекламните материали и текстила

Брандирани облекла, които са подходящи както за офиса, така и при работа от разстояние

През 2021 година една част от служителите ще се върнат в офиса, други ще продължат да работят в отдалечена среда. Фокусът тази година ще бъде върху осигуряването на промоционални облекла, които са подходящи както за виртуални събития, така и при връщането в офиса.

Горните дрехи са тези, които обикновено са брандираната част от облеклото на служителите. Независимо дали ще заложите на тениска, риза, блуза, поло и други, облеклото следва да бъде съобразено със сферата на дейност на вашата компания. И за работещия у дома, и за работещия в офиса, стилната, удобната и лесна за обличане дреха е идеалният вариант. Разбира се, бихте могли да допълните визията на служителите си, като им подарите удобна раница или друг брандиран аксесоар, който ще им влезе в употреба. Тези рекламни материали дават добавена стойност, както на вас, така и на вашите служители.

Когато брандирате облекло за работещите от вкъщи, имайте предвид че логото следва да е разположено във видимата зона на облеклото. Когато се провежда дистанционен разговор посредством уебкамера, това е зоната от гърдите нагоре.

Облекло с фокус върху здравословния начин на живот

Промоционалните облекла и тази година ще се фокусират върху осигуряването на безвредни за човешкото здраве тъкани. Спрямо бюджета си, днес бизнесът може да заложи на разнообразни типове връхни дрехи като якета, суичъри и елеци, които са изработени от висококачествени материи. Тъкани с характеристики като хипоалергичност и антибактериални свойства са все по-желани от потребителите.

Разнообразни модели якета например, освен че предлагат възможност за брандиране, се характеризират и с висока степен на защита от неблагоприятните климатични условия. Облеклото с грижа за здравословния начин на живот може да бъде насочено и към широка потребителска група. Връхните дрехи за свободното време също са много подходящи за брандиране и повишаване видимостта на вашата марка.

Моделът “еко” става все по-търсен и по отношение на промоционалните облекла

Проектирани по поръчка тениски, блузи и разнообразни връхни дрехи, които са еко, са сред най-влиятелните промо артикули, в които можете да инвестирате. Предвид факта, че интересът към екологично чисти и устойчиви продукти се увеличава, логично е и интересът към устойчивото обличане да нараства.

Днес потребителите търсят висококачествени облекла, които са многофункционални и издръжливи. Сред каталозите на големите рекламните агенции днес можете да откриете дрехи, изработени от рециклирани тъкани. Предвид достъпността до подобни артикули, помислете за промоционални облекла, които предлагат “зелено” решение и активно работят за устойчивото развитие.

Публикувано в Без категория.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>